• وبلاگ : ايمان بياوريم به آغاز فصل سرد
  • يادداشت : در کدامين مکان نشانه اوست؟
  • نظرات : 2 خصوصي ، 2 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + Hamid 
    خب خدا رو شکر. به سلامتي ان شا الله...
    + Hamid 
    واقغاً معيار تقصير چيه؟
    کي مي تونه بگه وقتي يه مشکلي پيش مياد، يا يه رفتني پيش مياد، مقصر کيه؟
    شما يا اون؟
    شما چه مي دونيد شايد اگه يه رفتار ديگه اي داشتيد (بهتر يا بدتر)، رفتار متقابل اون چي مي بود؟
    يا اصلاً شايد برعکس اين موارد، مي شد بر اثر يه اتفاق، براي شما باشه.
    اين، چيري که آدم هيچ وقت متوجه نميشه. چون از خيلي از اتفاقاتي که توي ذهن و قلب طرق مقابل رح ميده، ما ازش بي خبريم و هم چنين طرف مقابل از ما. خالا، تأثيرات اطرافيان و بعضي شرايط خاص، بماند...
    تصميماتي که بر اثر اين شرايط مي گيريم، اتفاقاتي رو رقم مي زنه که شايد بعدها خوشايندمون نباشه. شايد اصلا نفهميم که چيکار کرديم که اون اتفاقا افتاد.
    من چيکار کردم که اون رفت؟
    چه مرگش بود که رفت؟ من که چيزي کم نذاشتم...
    نه ميگم خودتونو مقصر ندونيد، نه ميگم بدونيد. اما شايد به اندازه ي شما، اون هم مقصر بوده يا نبوده. تا آدم از تمام اتفاقات دروني و بيروني و بعضي از شرايط خاص در اون زمان خاص، خبردار نباشه، نمي تونه صد در صد خودش يا ديگران رو مقصر بدونه.
    البته بعضي از گونه هاي نادر هم هستن که هيچ مرگشون نيست و فقط خوشي ميزنه زير دلشون و هوا برشون ميداره که، اگه "اين" انقدر منو تحويل مي گيره، پس اگه با "فلاني" باشم، چي ميشه! اينجاست که اون خوشيه، کار دست خودشون و "اينِ" بيچاره ميده. و مطمـءناً تقاصش رو ميدن.
    شايد بعضي از اتفاقات بد، تقاص بعضي خطاها باشه...
    پاسخ

    بله با يه قسمت از حرفاتون موافقم ... که خبر نداريم تو دل و ذهن اون چه خبره! و کاملا نميتونيم از انگيزه هاش خبردار شيم. شايد شرايط خاصي بوده که اون ديده و ما نديديم... ولي در مورد اين جريان قضيه رفتن عاشقانه و شکست و ترک و اين چيزا در ميون نبوده قضيه پيچيده تر از اين حرفها بود که با اين مدل قضايا قاطي شدن و يه جورايي انگاربالاخره موفق شدم!!!!!!!تو پست هاي بعدي در موردش مينويسم :)