سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 879720






 
شنبه 97 مهر 14 :: 1:18 صبح :: نویسنده : نویسنده : مهسا کهنسال

سلام دوستان

خوشحال میشم که بعد از مدتی نبودنم، میام میبینم نظر گذاشتین و پرسیدین که کجام

جالبه که بیشتر نظرها رو هم خصوصی میدین و نمیدونم واقعا چرا جالب بود

هستم دوستان

هستم هنوز

به لطف روزهای سخت و واقعا نفس گیر پایان نامه

مدت زیادی از همه خوشبختی ها دور بودم

واقعاا تجربه مزخرف و وقت گیر بی خاصیتی بود که تا عمر دارم فراموشش نمیکنم

یه نصیحت من به شما اینکه

به هیچ وجه درس و کار همزمان انجام ندین

بعضی روزا از شدت فشار کار و درس همزمان ، حاضر بودم از هر موقعیتی جا بزنم


حالا روزها آروم شده 

حالا صبحای جمعه با خیال راحت تصمیم میگیرم که کجا برم و با کی برم و چه جوری وقت بگذرونم

حالا وقت اینو دارم که قبل کار با آرامش پیاده روی کنم و از هوای خوب لذت ببرم

حالا میتونم بین دیدن یه سریال و فیلم و خوندن کتاب و وبگردی، هر کدومش رو که دلم بخواد انتخاب کنم

حالا آروم آرومم


حالا وقت بازگشت به میادینه جالب بود

برمیگردم به وبلاگ نویسی

برمیگردم به سفر و گشت و گذار

برمیگردم به کاررر کاااار کااار


این مدت، خیلی پیام ها رو دیر جواب دادم

خیلی جاها که باید نبودم و حضورم کمرنگ بود

پر میکنم همه نبودن ها رو 

حالا پر از انرژی شروع دوباره م






موضوع مطلب :