سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 114
کل بازدیدها: 881466






 
جمعه 98 آذر 15 :: 12:50 صبح :: نویسنده : نویسنده : مهسا کهنسال

کار زیاد دارم

مشغولیت و دغدغه هم زیاد دارم

یه اتفاقی قرار بود بیفته این روزا یه تغییر اساسی ایجاد کنه هنوز ولی خبری نیست

یه خبرهای جالبی هم رسیده که برای وقت گذرونی و خندین خوب بوده

تولدم هم گذشت و با بحرانی 30 سالگی مواجه شدم

ولی حوصله نوشتن درباره ش رو الان ندارم

فعلا در همین حد بنویسم که معمولا تو تولدهام از اینی که امسال بودم، خیلی خوشحال تر بودم

امسال حالا از نظر سن و سال و پیری یه طرف

از نظر مسائل شخصی هم جالب نبود

تفاوت دوست و رفیقم مشخص شد:

چه بی معرفت هستن بعضیا

مخصوصا دکترها {#emotions_dlg.138}


از عوارض این سن هم بگم که

تجربه روزهای بد منجر به این شد که دیگه این روزها به هیج اتفاقی با نگاه کاملا مثبت نگاه نمیکنم و این سختش میکنه .

این جزو ویژگی های آدم های ساده نبود


بگذریم...

امروز یکم باحال بود ایمان پیدا کردم بحران 30 سالگی نه تنها افسردگی به بار میاره، بلکه کم هوشی هم به دنبال داره

پس از تلاش های متعدد برای یادگیری تفاوت مفاهیم سازمانی و اداری و دورهمی ها، امروز با چالش تفاوت های

اینترنت بانک

همراه بانک

همراز

شبا - ساتنا - پایا مواجه بودم 

اخرشم نفهمیدم کدوم کدومه گفتم 6 تا رمز دارم موقع ورود به برنامه ها یکی یکی از اول وارد میکنم یکیش میگیره {#emotions_dlg.173}


خب دیگه بسه

واسه من که کم مینویسم و کم منتشر میکنم، الان این حد نوشتن کولاکه دیگه

امیدوارم روزی برگردم به مهسای سال 89

پر از شور

پر از نوشتن

پر از نگاه مثبت


14 آذر 98

مهسا - کمی تا قسمتی با انگیزه {#emotions_dlg.102}

 




موضوع مطلب :