سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 78
کل بازدیدها: 881057






 
شنبه 98 دی 28 :: 6:23 عصر :: نویسنده : نویسنده : مهسا کهنسال

دیدی گفتم ما داریم ادا درمیاریم ؟

دیدی گفتم تو واقعا حالت خوبه یا نه ؟!

دیدی همه چی الکی بود؟

دیدی به 24 ساعت هم نکشید؟

باز هم مثل سری قبل

خوشی هایی که 24 ساعت هم دووم نمیارن

دل خوش کنک های الکی

بیخودی

 

بعد 10 سال اون آهنگ رو گوش دادم

اون آهنگ که پشت هم سوال میپرسه

امروز بدون شک گوش میکردمش

امروز بد شروع شد

نه نه

ظاهرا خوب شروع شد

ولی با توهم شروع شد

به یه ساعت هم نکشیدکه حرفهایی زده شد انگار پرده برداشت از همه تظارهای بیخودی به خوب بودن

 

بعد برگشتم و نمیدونم چرا آهنگ جاده های نرفته ابی رو گوش دادم

بعد گریه کردم گریه کردم گریه کردم

خواستم هدیه رو بندازم دور

خواستم آتیش بزنم همه چیزهایی که باعث میشن ادامه بدم به این توهمات

دیگه از این خراب تر نمیشد...

 

و بیم من همه این بود که مباد
روزی به ناگه از سرانگشت پرسشی
عریان شود حقیقت تلخی که هیچگاه
پنهان نمانده بود
و بیم داشتم
 ویران کند
تمامی ایمان به عشق را
 که روزی آن مترسک جالیز
 در من نشانده بود




موضوع مطلب :