سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 81
کل بازدیدها: 884505






 
شنبه 85 فروردین 26 :: 2:10 عصر :: نویسنده : نویسنده : مهسا کهنسال

مالیدن آبلمیو به بینی از خون‌دماغ پیشگیری می ‌کند

پایگاه جامع اطلاع رسانی پزشکان ایران

برای جلوگیری از خونریزی بینی یک تکه پنبه آغشته به آبلیمو را در سوراخ بینی گذاشته، خون دماغ برطرف می‌شود. لیموترش به علت داشتن خواص اسیدی، ضدعفونی کننده قوی است. حتی اگر در مسافرتها به آب آشامیدنی مشکوک هستید و می‌ترسید از آن بنوشید کافی است چند قطره آبلیمو ترش را در آن ریخته آب را کاملا استریل کرده و میکروب‌های موجود در آب را از بین می‌برد.کسانی که مییخواهند خود را لاغر کنند اگر صبح ناشتا آبلیمو ترش را با یک لیوان آب مخلوط کنند و مقدار کمی عسل به آن اضافه نمایند و آنرا بنوشند تا ظهر گرسنه نخواهند شد و بدین ترتیب چربی ‌های اضافه آب خواهد شد.بهترین کلسیم آن است که از پوست تخم مرغ و آبلیمو تهیه شود؛ برای تهیه کلسیم طبیعی یک تخم‌مرغ را تمیز شسته و در یک لیوان بگذارید و روی آن یک لیمو ترش را بریزید و آن را مدت دو سه ساعت در جای خنکی بگذارید سپس تخم مرغ را درآورده و آب لیمو را که دارای مقدار زیادی کلسیم است می ‌توانید روی سالاد ریخته و یا با عسل یا شکر شیرین کرده بنوشید.لیموترش بهترین داروی گلو درد است. یک قاشق چایخوری آب لیمو ترش را در آب نیم گرم بریزید و با آن غرغره کنید ورم گلو و گلودرد را برطرف خواهد کرد.برای گرفتگی بینی و زکام کافی است چند قطره آبلیمو را با یک قاشق چایخوری آب مخلوط کرده و در بینی بچکانید. اگر در صورت شما لکه و جوش قرمز رنگ وجود دارد درمان آن با آب لیمو و نمک است. بدین ترتیب که در مقداری آبلیمو نمک بزنید و آن را با پنبه روی صورت خود بمالید لکه‌ها و جوش‌ها را برطرف می کند.بهترین دارو برای پوست دست شما مخلوط گلیسیرین و آبلیمو است. آبلیمو و گلیسیرین را به نسبت مساوی مخلوط کنید و به دستهای خود بمالید ببینید که چقدر پوست دستها صاف می ‌شود. در زمستان برای جلوگیری از سرمازدگی دستهای خود را با آبلیمو ماساژ دهید. خوردن آبلیمو سنگهای کلیه را نیز دفع می کند.

 

 

 

 خوردن عسل در زیبایی زنان نقش دارد
روزنامه الاهرام چاپ مصر نوشت:

 محققان می گویند عسل در سلامتی زنان و افزایش مقاومت بدن آنها در برابر بیماریها به علت هضم آسان و جذب کامل آن ، نقش حیاتی دارد. پژوهشگران می افزایند :خوردن عسل مانع از ابتلای انسان به انواع بیماریهای قلبی می شود زیرا این ماده غذایی طبیعی دارای قند گلوگز است. پزشکان توصیه می کنند به منظور کاهش بی خوابی و سردرد و همچنین برای رشد استخوان و دندان عسل بخورید. عسل همچنین در تقویت انقباضهای رحم حین زایمان موثر است و از ملتهب شدن غدد سینه بعد از زایمان جلوگیری می کند.

متخصصان زیبایی اندام و پوست می گویند خوردن عسل مانع از چروکیده شدن پوست ، ریزش مو و چاقی می شود. متخصصان تغذیه معقتدند خوردن روزانه یک قاشق عسل ، انسان را از مراجعه به پزشک باز می دارد.




موضوع مطلب :